lillasystersyr

Psykadeliska enhörningar

Kategori: Allmänt, Grejer jag sytt!, Livet

Nu den sista tiden har det blivit ett riktigt symarathon för min del, kul! och säkert kul för alla inblandande som jag gett bort små presenter till hela tiden med! Men jag lovar, jag ska lugna mig nu, jag börjar ju att arbeta igen på måndag!
 
För ett tag sedan fick Agnes en liknande klänning, men då vart det enhörningar på armarna och det rosa tyget med gula droppar på kroppen (kallas för kissdroppstyget här hemma) men nu var det Ellas tur! Kul då hon gillar klänningar, och ännu roligare var att hon sa just  Agnes när hon först såg den.
 
 
 
Vanligtvis brukar jag inte lägga upp bilder på barn i min blogg, utan mest på själva kläderna, då jag tycker att det är där fokuset ligger, men det blir ett undantag med dessa fina bilder jag fick skickat till mig då Ella är på smultronjakt
 
 
Kirby var nog också lite förtjust i klänningen, eller så är det det vanliga livet med katt.  Lägger man uppmärksamheten på något speciellt så brukar de dras dit och ofta placera sig i mitten av det...
 
Kommentera inlägget här: